Skip to content
2009/11/17 / pr0fess0rn

Elitseriepremiär

Nu på torsdag har vi i Lit/Lindström elitseriepremiär (förutom jag som har spelat två tidigare år). Det kommer bli grymt kul att få spela i högsta serien! Vi i laget har haft en ganska lång period utan tävling nu, tre veckor ledigt om jag minns rätt. Så vi känner oss riktigt taggade för spel!

Jag och Henrik kommer möta upp Alex, Kristian och Kenneth i Sundsvall för att sedan samåka till Stockholm. Första matchen är på torsdag kl 19:00 mot Sundbyberg/KG:s ägg. Totalt ska vi spela sju matcher i helgen, den redan nämnda på torsdag och sedan två matcher per dag och hemresa på söndag. Resultat kan ni hitta på curlingkanalen. Förhoppningsvis ska vi kunna uppdatera resultaten här också, tror nämligen att vi har internet på vårt hotell. Om jag inte har helt fel så finns det även en jaquzzi på hotellet (sweet!). Hur den är ska jag beskriva i nästa inlägg!

Jag avslutar med en bild från Junior-VM i våras. Hoppas på ett liknande bo mot Sundbyberg i första matchen! Det är nog allt för denna gång. Ciao

Kommentera

